Contactformulier

 

 

Hulp & contact

Service

Heeft u nog vragen? Of wilt u ons iets laten weten? Vul hieronder uw opmerking in of stel uw vraag.

Heeft dit antwoord u niet geholpen? Stuur ons uw vraag per e-mail. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen wij om duidelijk aan te geven waar uw vraag, verzoek of klacht over gaat.

Een vraag, opmerking of klacht?

Als u een vraag, opmerking of klacht heeft, horen wij dat graag van u. Wij proberen u in alle gevallen snel een antwoord te geven. Betreft uw vraag of opemrking een klacht, dan proberen wij deze zo snel mogelijk naar uw tevredenheid op te lossen. Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze producten of diensten, dan kunt u dit melden aan onze klantenservice via ons contactformulier. Wij zullen dan eerst in overleg met u proberen tot een goede oplossing te komen. Als u uw klacht per mail stuurt, krijgt u direct een ontvangstbevestiging van uw klacht. In ieder geval krijgt u van ons binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van uw klacht antwoord over de afhandeling van uw klacht. Lukt dit niet dan kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg (www.sgc.nl). Tegen betaling van € 52,50 doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in uw zaak. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u het bedrag van € 52,50,- terug. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Contactgegevens

Telefoon:

010 - 447 98 47 | Wij beantwoorden uw vragen graag van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 en op zaterdag en zondag van 08.30 tot 17.00 uur.

Fax:

010 - 447 86 20

Post:

VAMOS
Postbus 2410
3000 CK Rotterdam